Perşembe, Ocak 18, 2007

166

skoer bana pas vermiş, aşağıdakiler benim "artistik" hareketlerim -anca bu kadar artık kusura bakmayın-

1. süper şa'ane kahve falı bakarım. thy kıbrıs-istanbul arası kahve falı seferleri başlatıcaktı benim yüzümden... yapmayın dedim, bıraktım ben bu işleri...

2. hem temizlik takıntılı olabilirim hemde pisliğin içinde gık çıkarmadan en azından bi' süre yaşayabilirim.

3. herşeyi normal karşılasam da kendimle ilgili muhafazakar bi' tarafım olması bana bile ilginç geliyor bazen. ilk farkettiğimde kabul etmek istememiştim. nedense muhafazakar olmak -politikacılardan dolayı olmalı sanırım- kötü bi'şey gibi gelmişti.

4. çorap giymekten hiç bir zaman hoşlanmadım. misafirliğe gittiğimde bile, eğer az da olsa bi' samimiyet varsa hemen sıyırıveririm ayaklarımı o kumaş-örgü parçalarından.

şimdiiii... pas verme sırası bende miii... o zamaaannn....

anselmo
blockedmind
nothing
mathy

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Amaaan çorapsız olurmu....

skoer dedi ki...

Tribünler ayakta gol gol goool. Golün adı Gaia...

anselmo dedi ki...

pasınızı aldım sayın gaia; nazik davetinizi kabul ediyorum.

bir kaç artistik diz, dirsek hareketinden sonra kafamda bir kaç kez sıçratıp göğsümde yumuşattıktan sonra ortasahadaki bir kaç kişiye göndereceğim.

. nothing . dedi ki...

Ayağımda çok tutamam topu ben, iyisi mi hemen pas verip oyuna devam edeyim :)